De dragul Ei…

Când totul se frânge în tine
De dor, de durere, de…frig,
Coboară din paşunile alpine
Şi ia-ţi un ceai şi-un covrig.

Usucă-ţi lacrimile cu căldura sufletului tău
Şi îngheaţă-ţi sentimentele cu răceala ei.

Priveşte în jur şi observă,
Moarte este pentru toate.
Aşa că, zâmbind şi cu vervă,
Dă-ţi penele jos de pe spate.

Cerşind ca natura să-şi schimbe cursul de dragul tău,
Nu uita că minunea nu poate fi subiectivă precum crezi.

Învaţă să pierzi, nu eşti primul,
Cuvintele „bine”, „desigur” şi-atât.
Ia lecţia grea ca pe-un stimul.
A fost frumos, ţi-a plăcut, a trecut.

Published in: on 30/01/2011 at 6:42 am  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2011/01/30/de-dragul-ei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. does it mean I have to learn to lose you?

    • Cat adevar in aceste versuri mai Cristian…:P

  2. Mersi!Esti genial!Love u my little brother!
    SI FINALUL ISI SPUNE CUVANTUL.

    A fost frumos, ţi-a plăcut, a trecut.

    Te saluta fratili tau din Cizma!Viata asta tovarase Cristian e un mare….haidi pa!

  3. Nichita Stănescu
    Leoaica tânără, iubirea

    Leoaica tinara, iubirea
    mi-ai sarit în fata.
    Mă pindise-n incordare
    mai demult.
    Coltii albi mi i-a infipt în fata,
    m-a muscat leoaica, azi, de fata.

    Si deodata-n jurul meu, natura
    se facu un cerc, de-a-dura,
    când mai larg, când mai aproape,
    ca o stringere de ape.
    Si privirea-n sus tisni,
    curcubeu taiat în doua,
    si auzul o-ntilni
    tocmai lângă ciorcarlii.

    Mi-am dus mâna la sprinceana,
    la timpla si la barbie,
    dar mâna nu le mai stie.
    Si aluneca-n nestire
    pe-un desert în stralucire,
    peste care trece-alene
    o leoaica aramie
    cu miscarile viclene,
    inca-o vreme,
    si-nca-o vreme…

  4. scrii fain🙂

  5. esti cool:)…:))

  6. dragul meu prieten, in scurta calatorie prin viata, am invatat cate ceva..ca trebuie sa pierzi ca sa castigi, ca trebuie sa te retragi in lumea ta ca sa poti supravietui, dar ai mare grija cum ti-o construiesti caci tu vei locui in ea..mintea umana este cu adevarat spectaculoasa, dar te poate face sa auzi si vedenii…cat despre iubire, trebuie sa fii tu pregatit sa o primesti, sa fii cu inima si cu mintea deschisa, nu sa fii orbit de prejudecati si idei preconcepute..


Lasă un răspuns

