Versuri pentru noi

Merg pe aiurea, se vede răsăritul,
Sunt obosit, însă mă ajută vântul…
Merg spre lumi neumblate de nimeni
Şi mă întreb de ce nu îmi semeni.
Merg împreună cu voi şi totuşi singur,
Sunt mereu bineintenţionat, desigur.
Merg spre Moş Crăciun, spre seara magică,
Pe când voi mergeţi doar spre discotecă.
Merg spre Vinerea Mare, pe însângerata potecă,
Însă voi, fără să ezitaţi, mergeţi spre discotecă.
Merg spre întrezărite stele cu diferenţă simetrică,
Voi însă, mergeţi bine-mbrăcaţi la discotecă.
Merg spre iubirea de o precizie milimetrică,
În timp ce voi o risipiţi prin discotecă.
Merg încet prin lumea mea tragica şi comică,
Iar voi doar staţi înghesuiţi în discotecă.
Iar când va sosi sfârşitul, clipa apocaliptică,
Voi veţi fugi de spaimă, eu voi dansa în discotecă.

Published in: on 09/07/2009 at 3:21 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/versuri-pentru-noi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

