Versuri pentru ea II

Îţi mulţumesc pentru puţinul ce mi-ai dat,
Îţi mulţumesc c-ai existat…
A fost frumos tot ce s-a întâmplat,
Păcat că n-ai aflat…
Păcat că eu nu am avut curaj
Să-ţi spun că-mi placi,
N-am reuşit să trec de-acel baraj
Pe care-l faci.
Arid mi-e drumul ce-l urmez,
Căci nu mi-e bine,
Trăiesc din ceea ce visez
Şi mint că-i bine.
Sunt singur şi aş vrea s-aud,
Doar vocea ta,
Însă amorul meu cel crud
Nu m-ar lăsa.
………………………………………………….
Azi este frig şi-afară plouă,
E doar o simplă zi din viaţa ta,
Iar mâine va fi soare – o zi nouă,
Doar pentru tine, căci AZI e viaţa mea…

Published in: on 09/07/2009 at 4:43 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/versuri-pentru-ea-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

