Trist II

Sunt cel ce nu am vrut s-ajung vreodată,
Sunt povestea începută şi neterminată.
Îmi pare rău că n-am putut să ţin aproape
Pe cei ce încercau de mine să mă scape.
E atât de târziu şi tot ce mai pot să fac acum
E să-mi urmez drumul meu de cenuşă şi de scrum.
Ce frică îmi era de-această ultimă clipă
Când păcatul de neiertat în suflet se-nfiripă
Şi rămâi singur, căci nimeni nu te iartă,
Când şi îngeraşul păzitor începe şi te ceartă.
Vai! ce trist…un copil cu ochi fermecători,
Rămas singur în lumea plină de judecători.
Zac în agonia morţii sociale şi sper rugându-mă,
Că aş putea să fiu iertat şi eu, căindu-mă.
Iubire – cadou înşelător, asemeni calului din vechea Troie,
Tare mă tem că vei veni atunci când nu voi mai avea nevoie…
De neiertat, calificat de cei ce mă îmbrăţişau cu gesturi largi,
Însă eu, pe judecătorii mei îi voi iubi la fel, căci îmi sunt dragi.
Adesea acuzat şi ignorat, mi-a fost atât de greu, singur mereu…
Ştiu c-am greşit! şi-aş vrea să fiu iertat măcar de bunul Dumnezeu!…

Decadent sau realist?

În camera unde stau e linişte,
Afară doar zgomot şi viaţă şi oameni,
Păgânitatea greşelilor creştine…
Te-ntrebi, oare de ce nu îmi semeni?
Tu îmi spui mie că sunt decadent,
Eu spun că sunt doar realist,
Tu ai vilă eu nici măcar apartament
Şi mă cataloghezi drept trist.
Prietene, răspunde-ţi la-ntrebarea vieţii
Şi-ncearcă să nu dormi o-ntreagă seară;
Şi mai încearcă până la venirea dimineţii
Să-nveţi ce nu te-au învăţat la şcoală…

Published in: on 09/07/2009 at 3:07 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/trist-ii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

