Toamna târziu

S-a dus doamna vieţii mele!
S-a dus doamna…
Şi-n urmă a lăsat pustiu.
A făcut şi multe bune şi destule rele,
A plecat doamna şi a rupt din mine
Sinele de sine stătător de prin spitale,
S-a dus şi-a reuşit chiar să dezbine,
Pe mine de-altarul iubirii colosale…
Ploaia nu a reuşit să spele
Atâtea necazuri, speranţe ce dor.
S-a dus doamna vieţii mele,
Şi-n urmă-a lăsat doar amintiri ce mor.
Credinţa a reuşit să mă înşele
Cu al plăcerii dulce dar frivol fior.
S-a dus doamna vieţii mele,
Şi-n urmă a lăsat un calm îngrozitor…
Sătul de-atâtea nevoi şi-atâtea belele,
Când lumea e tristă şi visu-i pustiu,
Mă-ntreb unde s-a dus doamna vieţii mele
De m-a lăsat, toamna, nici mort, dar nici viu?…

Published in: on 09/07/2009 at 1:17 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/toamna-tarziu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

