Timpul

Ieri ai fost supărat şi nu mi-ai dat nimic,
Dar azi – pentru că azi vei fi mai darnic –
Îmi vei da de două ori mai mult…
Mai mult nimic, chiar dacă n-am cerut.
Copil fiind am îndrăznit şi ţi-am cerut
Să-mi dai tot ce ai tu mai bun,
Căci eu visam că îmi vei da ce aş fi vrut
Şi-am vrut să nu ajung bătrân,
Dar tu m-ai ascultat cum ai putut
Şi-acuma înţeleg ce s-a-ntâmplat,
Timpul ce mi l-ai dat şi l-am avut,
La cei ce nu au timp trebuie dat.

Published in: on 09/07/2009 at 1:14 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/timpul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

