Sfârşit de iubire

(Ascultă!)
Să fie sadicul pas înainte, ce pare
Ultimul din drumul nesfârşit?
Aş vrea doar nouăzeci de nopţi polare
De fata din turn să fiu iubit!
(Mă doare!)
E greu, dar aştept o minune,
Din cer vreau să fiu răsplătit,
Iar dac-am făcut fapte bune,
Vreau să ştiu că ea m-a iubit…
(Plâng!)
E toamnă, şi veştedul covor
De sângele sufletului murdărit,
Mă va-nveli când eu o să mor,
Căci ştie cum e să nu fi iubit…
(Te rog!)
De ziua mea, deşi ştiu că e greu,
Aş vrea, atâta mi-am dorit,
De s-ar putea, de ar vrea Dumnezeu,
De ea să fiu din nou iubit…
(Păcat!…)
Dar ştiu, clipa finală a sosit,
Iubirea noastră, poate, s-a sfârşit…
Eu vreau să cred că, totuşi, m-a iubit
Şi să petrec cu morţii care n-au murit…

deşi nu înţeleg nimic
te vreau, să mă iubeşti!!!
ştiu sigur c-am greşit
sunt lucruri omeneşti
nu sunt un drac, nu sunt nici sfânt
sunt umbra lunii pe pământ
sunt greierele blând
însă nu ştiu să cânt
sunt cântareţul cel mai priceput
însă sunt orb şi surdo-mut
sunt curcubeul nopţii
sunt nemurirea morţii
decizia judecătorilor incerţi:
aş vrea să te mai gândeşti un pic
şi totuşi, daca vrei, poate mă ierţi!…
am spus!…deşi nu înţeleg nimic…

Published in: on 09/07/2009 at 3:50 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/sfarsit-de-iubire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

