Sec(…dar adevărat) lor

Liber, desprins de TOT;
Mereu suav, atingeri fine…
Încearcă-mă să vezi că pot
Să fiu şi eu ca Tine.

Sunt eu,
Sunt cum aţi vrut să fiu…
Mereu
V-am înţeles mult prea târziu…

E greu,
Totul e trist şi e pustiu…
Sunt eu,
Şi poate nu aţi vrea să fiu…

E trist,
Dar vreau ca voi, să fiţi!
Insist,
Poate o să reuşiţi…

Şi-atunci când voi toţi veţi ţipa
În cor;
Eu liniştit voi aştepta
Să mor…

Sunt eu – nu pot să fiu ca ei,
E greu şi nu rezist…
Din toţi, poate că doar Tu vrei
Ca mâine să exist…

E sec, şi nu e-ntâmplător.
E grav,
Noi toţi formăm un mic popor
Bolnav…

Sunt orb,
Iar voi – ce-n ochii-mi ciuguliţi
De-un corb,
De-atâţia ani vă oglindiţi,
N-o să orbiţi,
O să muriţi!…

Published in: on 09/07/2009 at 2:49 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/sec-dar-adevarat-lor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

