Rugăminte

Doar trecător prin lumea asta,
Ca şi un tren printr-un tunel,
Sunt doar un negru punct în vasta
Inocenţă dintr-un bordel.
Nu ştiu în cine să mai cred…
Apar profeţi de peste tot,
Vreau doar în El să mă încred,
Dar sunt prea singur şi nu pot.
Te rog pe mine să mă ierţi,
Căci nu prea ştiu ce îmi doresc;
Însă te rog să nu mă cerţi,
Nu-i vina mea că te iubesc.
Sunt umbra celui ce a fost
Demult un om de viaţă plin,
Acum sunt gol, un chip anost
Cu ochi adânci plini de venin.
Sunt doar un om răzbunător,
Urăsc pe cei din jurul meu,
M-apasă fericirea lor…
Oare singur voi fi mereu?
N-am vrut să fiu stăpânul lumii,
Să fac din babe, balerine,
N-am vrut să cuminţesc nebunii,
Eu nu te-am vrut decât pe tine.
Ce mulţi au plâns în urma ta…
Şi vor mai plânge de acum,
Lacrimi amare vor vărsa
Hrănind al vieţii tale drum.
Eu îţi promit că n-o să plâng
Şi nici nu o să-mi pară rău
Când inima o să mi-o frâng,
Căci eu voi fi mereu al tău.
Şi te mai rog încă ceva:
La cei ce plâng nu te gândi,
Căci, crede-mă, nu-i vina ta;
Ei au iubit şi vor iubi
Cu-aceeaşi rece falsitate
De om meschin şi egoist
Şi cu imensa vanitate
Ascunsă într-un om simplist.
Nu îţi pot spune tot ce simt,
Sunt sec şi fără minte,
Mi-am exprimat însă succint
O mare rugăminte.

Published in: on 09/07/2009 at 4:34 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/rugaminte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

