Poezie

Ce vers ciudat îmi pare astăzi viaţa!
Doar frumuseţea ei, alungă ceaţa…
Ciudat îmi pare ritmul ei cel şters,
Un dezacord pierdut în univers…

Un vers mi-e dat să am – şi doar atât –
Nu-i el nici prea frumos, dar nici urât.
Nu e întocmai ce am vrut să fie,
E doar un rând din lunga poezie.

O poezie ce s-a vrut a fi
O viaţă veşnică pentru cei vii
Şi învierea celor ce s-au dus,
Cu sufletul mâhnit, înspre apus.

Privind acum suspect în ochii lor,
În ochii celor ce se nasc şi mor;
Mă înspăimânt, căci nu-nţeleg ce vor.
De ce nu vor un vers înălţător ?…

O poezie pe placul tuturor,
O viaţă fără trecut şi viitor?
Dar, cine ştie? poate ar fi vrut;
Şi…poate-au încercat, dar n-au putut…

Published in: on 09/07/2009 at 12:56 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/poezie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

