Mesalina revolută

Lumea e o piaţă…
Lumea e o mulţime de actori ce se vând,
Se vând ieftin, se vând pentru a trăi.
Palidă faţă…
A îngheţat misterul ei veşnic plăpând
Ce a renăscut doar pentru a muri…
Lumea e o gloată inutilă!…
Posibilul fior al nemuririi
Nu a-nţeles iubirea subtilă
Şi nesiguranţa firii…
Iar ea s-a dovedit a fi o mesalină revolută…
Iar ea, pe care o-ndrăgeam atât de mult,
S-a chinuit să îmi arate indiferenţa absolută…
Da! ea, pe care o-ndrăgeam aşa de mult!…
Şi pentru ce?…
Pentru o altă figură de ceară
Ce va îngheţa odata cu viscolul vieţii,
Pentru o aventură aberantă de-o seară
A desconsiderat venirea dimineţii…
Eu, deşi sunt cel mai vinovat în ochii mei,
Mă simt ca puiul în aripă-mpuşcat,
Căci eu, n-am ascultat la timp de sfatul ei
Şi pentru ce-am greşit n-am fost iertat.
Ea – mesalina pauperă,
Eu – străinul neavenit,
Iubirea ei cea efemeră
Duşmanul cel mai îndârjit…
În loc de vocea ei, aud o voce cunoscută,
În ochii ei, văd năzuinţa orbească,
Sufletul ei – acum o peşteră neagră, tăcută;
În gura ei, minciuna e aşa firească…
Iar ea…s-a dovedit a fi o mesalină revolută,
Însă eu am refuzat să văd din ea partea urâtă…
Şi nu că ar conta,
Ştiu că nu-i va păsa,
Dar eu voi rămâne mereu cu ea – regina mea – în gând
Şi voi aştepta să iasă din lumea celor ce se vând!…

Nu-i nimeni pe-afară,
Străzile-s pustii,
Chiar de-o să ma doară,
Aştept să revii !…

Published in: on 09/07/2009 at 3:45 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/mesalina-revoluta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

