Mai am un singur dor

Unii spun că viaţa e un drum spre moarte,
Alţii spun că e o luptă,
Iar unii cred că undeva foarte departe
Într-o prăpastie abruptă
Există scopul vieţii ce-am trăit-o,
Nebunia ce-am minţit-o,
Fericirea ce întotdeauna am iubit-o
Şi viaţa ce-am visat-o…
Da! undeva acolo foarte departe
Susţine cineva
Că acolo toate iluziile deşarte
Se pot realiza,
Şi îmi doresc în viaţa asta
În timpul ce-l mai am de trăit
Să fiu exclus şi eu din casta
Celor încă vii care-au murit.
Aş vrea o clipă doar să retrăiesc
Minunea vieţii aici în lumea de acum.
Aş vrea, deşi ştiu că greşesc,
Să am suflet de copil şi cugetul bătrân;
Aş vrea în viaţa ce-o trăiesc acum
Să pot trăi şi eu la fel cu cei din abis
Cu cei ce au ajuns la capăt de drum,
Fericirea, nebunia, iluziile, tot ce ni s-a promis
Să le mai am odata în viaţa asta scurtă
Iată, iubito, ultimul meu dor atât de nebun,
Aş da orice pentru astfel de clipă surdă
Şi-o veşnicie la marginea abisului, de-ar fi, să rămân.

Published in: on 09/07/2009 at 12:08 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/mai-am-un-singur-dor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

