În dar

R.I.P.
(23 octombrie 2003 – 23 octombrie 2005)

În dar de ziua ta ţi-am luat ceva,
Şi ca să nu zici că nu e o sărbătoare,
Şi că nu pot să îţi ofer şi altceva
Decât lipsuri şi doruri chinuitoare,
M-am gândit să-ţi dăruiesc ceva.
Şi cum frumos e să începi cu vestea bună,
Mai ales că azi e ziua ta,
O să îţi spun ideea mea cea mai nebuna:
Ţi-am dăruit de ziua ta, căci meriţi,
Cel mai frumos suflet pentru sufletul tău,
Să îţi bucure, şi ţie, ochii osteniţi,
Să-ţi fie aproape atunci când îţi va fi rău,
Cineva cu care te vei completa mereu,
Un suflet ce-l vei îndrăgi atât de mult,
Încât vei fi fericit şi-atunci când va fi greu,
Să nu mai zici de-acum că nu te ascult!
Dar trebuie să-ţi spun şi ce ţi-am luat.
Căci tot de ziua ta ţi-am luat ceva, mai ştii?
Şi parcă-mi pare rău şi ştiu că e ciudat,
Dar fiindcă, încă, faci parte dintre vii,
Va trebui darul ce ţi l-am dat
Să ţi-l iau, căci trebuie „înapoiat”…
Şi-acum de te întrebi ce-ai câştigat:
Ai învăţat cum să iubeşti cu-adevărat!…
Şi ţine minte, indiferent de rezultat,
Niciodată să nu-ţi pară rău, că nu-i păcat!…

Published in: on 09/07/2009 at 3:38 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/in-dar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

