Despărţire

Un morman de carne se uită la mine,
Surzenia banalului „te iubesc” se stinge frivolă.
Un morman de carne, comoara ce-n tine
Zace facând umilă existenţa benevolă.
Un morman de carne bine aşezat şi e de-ajuns
Să cucereşti o lume să stingi gândiri curate.
Frivolitatea vorbelor mirări fără răspuns;
Sinceritate, iubiri, deşertăciuni sunt toate;
Gânduri aiurea, năzuinţă oarbă, eşec, impuls,
Sunt azi deopotrivă şi binele şi răul.
Din suflete de piatră, vai, ce puţin aţi smuls!
Însă nu să daţi altora, ci s-aruncaţi în hăul
Ce n-are nici sfârşit şi nici început,
Iar azi, în virtutea a ceea ce aţi părut,
Vă dăruiesc uitarea ce-adesea aţi cerut
Şi linişte deplină – de azi eu am tăcut…
Şi poate, zic doar poate, când eu tăinuitor,
În sufletu-mi firav, singur mă sting şi mor
Şi mă gândesc cu groază că nu-s un luptător,
Nu vă veţi gândi la mine nici întâmplător.
Cu ochi trişti un morman de carne s-a uitat la mine,
Azi e departe şi poate, acum se simte bine…

Published in: on 09/07/2009 at 2:12 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/09/despartire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

