Sfârşit (primele creaţii – 2000)

S-a terminat precum a şi-nceput…
Şi mi-a fost dragă, dar am priceput
Că e prea mult ceea ce am cerut;
Nu mai contează-acum ce am crezut…

Căci mi-a fost dat de cum m-am născut
Ca tot ce cu adevărat am vrut
Niciodată să nu fii avut,
Iar tot ce am avut, eu am pierdut.

De cum a început, ştiam că se termină
Cu-acelaşi sec: destinul e de vină!
Se-aud acum regretele-n surdină,
Cum plâng, cerşind neîncetat mila divină…

Published in: on 08/07/2009 at 8:16 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/sfarsit-primele-creatii-2000/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

