Schimbare

De azi, tu o să fii îndrumătorul meu,
Deşi nu ştii ce e mai bine pentru mine,
De azi eu voi fi orb, iar tu un curcubeu
Ce-mi va călăuzi viaţa spre mai bine.

Şi-aş vrea, căci am încredere în tine,
Să îmi arăţi ce-n viaţă nimeni n-a ştiut,
Cum să gândesc şi dincolo de sine
Şi cum să ştiu să recâştig ce am pierdut.

Să pot atinge paroxismul în plăcere,
Să pot, aş vrea, să simt al vieţii strigăt mut,
Să reuşesc să dau lui Dumnezeu ce-mi cere,
Să pot sa îmi repar greşeala ce-am făcut…

Însă eu singur mă gândesc într-o cămară,
Ca un vapor ceva mai mare-ntr-un fiord,
Şi e târziu, s-a dus ultima zi de vară…
Şi mă frământ, că poate nu eşti de acord…

Published in: on 08/07/2009 at 10:02 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/schimbare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

