Nebunul

Eu sunt nebun!
De azi eu voi fi nebun, iar voi veţi fi doar nişte umbre…
Nu ştiu ce spun!
De aceea părerile mele vor părea nişte idei sumbre.
Ţigări, tutun,
Le voi preface-n oameni, iar oamenii în vicii consumate.
De-i rău, ori bun,
Nu ştiu, eu sunt nebun şi nu ştiu ce e viaţă şi ce e moarte!
Să strig acum:
Aş vrea să am şi eu nebuna mea şi-aş vrea să fie atrasă
De un nebun,
Şi-acel nebun iubit, să fiu eu şi sanatoriul să ne fie casă…
Un mic-dejun
Obişnuit, şi ceva intimitate după ce se lasă seara, cu nebuna mea…
Să fiu stăpân
Peste universul meu nebun, să-L conving pe Dumnezeu să cânte şi să bea!…

Published in: on 08/07/2009 at 12:50 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/nebunul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. „Eu sunt nebun”.Cred ca in viata toti avem unele momente de neurastenie cand simtim ca totul se darama in fata si in urma noastra,cand suturile in fund primite de la viata sunt prea puternice,ne arunca prea tare inainte si greu ne putem obisnui cu aceste schimbari radicale care vrand nevrand ne influienteaza in viitor.Cred ca toti avem momente cand iasa nebunul din noi,cand isi face loc ,cand ne domina,cand facem ceva neobisnuit.La urma urmei lumea in care traim e o lume nebuna,nu mai exista nimic palpabil,cred k multi dintre noi ne simtim uneori ca niste nebuni care au scapat de la ospiciu si totul e nou pentru ei,lumea lor cu cei patru pereti a disparut,totul e altfel..total diferit de ceea ce au asteptat..macar inca mai putem sa „visam”.

    Uneori iti doresti doar sa gasesti o „nebuna”cu care sa convietuiesti sa savurezi cu ea „nebunia”pe care o traiesti de unu singur de atata timp,sa imparti in doi lumea ta nebuna rezumata la 4 pereti intr o camera cu muzici ciudate si trairi intense sau extinsa in lumea de afara.Imortant e sa nu uiti Niciodata sa Traiesti cu adevarat chiar daca lumea ta e „nebuna”pt unii si pur si simplu perfect normala pentru tine.

    bafta!


Lasă un răspuns

