Lumea mea

Primăvara, când totul se trezeşte
Şi tot ce a fost gri se înverzeşte,
Ochii mei văd doar ceaţă şi ploaie,
Oameni galbeni de foame, ce-n iarnă
Oase-au mâncat şi-au dormit în paie.

Vara cea lungă pe toţi ne încălzeşte…
Vacanţe, distracţii, te porţi nebuneşte,
Doar eu văd prin praf, mizerii şi fum
Corpuri transpirate ce se descompun,
Amestec bizar de alcool şi tutun.

Toamna când toate fructele se coc,
Vinuri, şcolari şi plugari şi noroc…
Eu plâng, căci văd oameni ce-s lacomi şi răi,
Trufie, sadism, nenoroc şi război
Egoism, într-o lume scăldată-n noroi.

Iar iarna…când totul e alb şi îngheţat,
Sărbători şi cadouri şi-un an terminat,
Aud cântece sfinte de demoni cântate;
Discoteci şi mâncare sunt pe săturate,
Poveşti cu-o mama şi-un prunc…şi vorbe deşarte…

Published in: on 08/07/2009 at 8:59 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/lumea-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

