…lui George Coşbuc

Prea mic mi-e sufletul acum…
Nu-s nici serios, nu-s nici nebun,
Aş vrea, însă, un dar să-i fac,
Cinci minute doar să tac,
Să mă gândesc că mă prefac
Să-i spun din cugetu-mi sărac
Un „mulţumesc foarte frumos!”
Şi-apoi cu-n glas prea curajos
Numele lui să îl rostesc,
Urmat de un alt „mulţumesc!…”,
Şi-apoi din nou posac să tac
Şi cartea sfântă s-o desfac,
Să ţinem piept realităţii
Doar eu şi EL în „Lupta vieţii”.

Published in: on 08/07/2009 at 9:15 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/lui-george-cosbuc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

