Fără titlu

Bună seara! Şi a crezut că e de-ajuns,
Prietenul meu când a străpuns
Scutul meu de luptător cu morile de vânt,
Dar eu am început atunci să cânt,
Şi nu ştiu unde mi-au ascuns
Paloşul meu pe care de-abia l-am uns,
Dar o să le spun că nu au nimica sfânt,
Sau poate o să stau aici unde sunt
Şi-mi voi continua cântecul de luptător
În lupta cu rănile trecutului ce dor,
Sau poate o să fac ceva mai simplu,
O să scriu o poezie fără titlu…

Bună seara! Şi a crezut că e de-ajuns,
Nici măcar nu a aşteptat răspuns
Şi a plecat spre…nu ştiu unde a plecat,
Dar chiar de era rău, eu nu m-am bucurat,
Şi e păcat, va fi plecat mereu…
Şi-mi va părea rău de prietenul meu.
Că-i vina mea, nimeni nu-mi va putea spune,
Căci eu sunt pe lume luptătorul fără nume…

Published in: on 08/07/2009 at 8:54 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/fara-titlu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

