Elucubraţie de seară

Sunt plictisit! începe prima zi de şcoală.
Sunt adormit! nu prea am dormit aseară.
Eşti tâmpit? vrei să faci aceaşi greseală?…
Stai liniştit! lasă-i pe ei s-o dea primii-n bară.
Priveşte doar! nu-i prea mare scofală.
Şi-nvaţă, te rog! traim într-o lume virtuală…
A! stai să-ţi spun, ce-am auzit ieri pe scară,
Zicea un băiat minunat, c-aseară a fost vară…
Nu ţi-am spus?!… nu-i prea mare scofală.
N-ai ce să-i faci! generaţia asta-i genială.
Da, ştiu! conversaţia e mult prea banală,
N-are vrăjeală sau întâmplări cu prafuri în nară.
Se poate! cred că imaginaţia mea sepulcrală
E depăşită, se-ntreabă mereu de morală…
Sunt obosit! e ultima elucubraţie de seară.
Vă înţeleg! doar că-mi exprim nemulţumirea ancestrală…

Published in: on 08/07/2009 at 9:53 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/elucubratie-de-seara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

