De vorbă cu mine însumi (2001)

Demult am vrut să te cunosc…
Ce mult mi-a luat să recunosc
Că eşti mai bun…oricum ar fi
Nu ştii cum e ca zi de zi
„Să fii sau să nu fii” prin lume
Un simplu om al cărui nume
Dintr-o cauză prea ciudată
Nimeni nu l-a pronunţat vreodată.
Decât aşa…de complezenţă,
Fără a simţi a lui prezenţă…
Egoismul rece, eu, l-am încălzit,
Cuvinte nerostite am auzit,
Ce stau ca lemnele în pădure,
Sau în pământ ca veşnica secure;
Nedezgropată niciodată
Fiindcă era vinovată
De incitare la razboi!…
Deci, spune, care dintre noi
Poartă acum mai multă vină
Pentru dezastrul ce-o să vină,
Căci tu ai fost mai bun,
Eu nu am apucat să spun
Semenilor ce e rău şi ce e bine,
Căci ei au ascultat mereu de tine…
……………………………………………………
Eu sunt creştin, iar tu ateu,
Ar trebui să fii duşmanul meu,
Dar te iubesc, c-aşa sunt eu,
Aşa a spus şi Dumnezeu,
Noi fraţi cu toţi să fim mereu.
Dar azi îmi este-atât de greu
Să duc povara gândurilor tale
Şi să păşesc grăbit pe a ta cale…
Nu mai doresc să te urmez
M-am săturat să tot visez
La ceea ce poţi să faci tu,
Fiinţă virtuală, eu spun NU!!!
Şi am să redevin stăpân
Al cugetului meu bătrân.

Published in: on 08/07/2009 at 8:34 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/de-vorba-cu-mine-insumi-2001/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

