Comilitonul meu

Un coleg de-al meu de şcoală
Vine-ntr-o zi plină să-mi ceară
O chestie foarte banală,
O elucubraţie de seară…
Sau…nu ştiu exact ce intenţiona,
Dar până să apuc să-i zic ceva
A început să-mi ceară şi răspuns
La întrebările ce mi le-a pus,
Iar eu, fire politicoasă, i-am răspuns,
Neştiind adevăratul lui motiv ascuns;
De fapt, el, de la-nceput a urmărit mereu,
Şi s-a muncit s-ajungă comilitonul meu.

Published in: on 08/07/2009 at 9:51 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/comilitonul-meu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. oare cati ani sunt de cand ne-am cunoscut!?nu mai stiu,sa fie vreo 6 acolo.
    stau asa si ma gandesc,la prima zi in care te-am cunoscut.Mi-ai atras din primul moment atentia.erai mai extremist,erai altfel,te-am citit din prima clipa cand am dat mana cu tine si am facut cunostinta!cristi craciun,comilitonul meu,cat iti mai umpleam capul cu „prostiile mele”,cu iubirile esuate cu treburile grele,cu catamenia si cu gura mea care pe-atunci vorbea non-stop.dar tu ai fost acolo mereu pentru mine sa ma asculti,mereu am avut un umar pe care sa stau si chiar daca nu ti-am acordat mereu timpul pe care il meritai cand ne intalneam tu intelegeai mereu ce se petrece cu mine si ma incurajai sa merg inainte.mai cristiano,mai baiatule,parca acuma vad cand ne-am cumparat amandoi pantaloni jamaica people si cand erai mandru ca aveai tricou cu ronaldino:))!!si sa nu uitam prima data cand mi-ai prezentat pe iubita ta de atunci,cat de bland si de bun erai si cat te admiram eu pe tine,cand am ascultat in just metale si am baut berule!cand ai venit la mine si am mers pe vale cu rockeru si ne-am distrat!si nu stiu daca eu sunt comilitonul tau,dar abia astept sa vii acasa sa te vad BRO,ca tare dor mi-e de tine.sa ascultam leed zepelin si timpuri noi!sa bagam o metallica siu un malu valu sau sweet child in time!sa bem un vin dulce ca amara e viata si sa ne amintim cu drag vremurile faine si sa ne povestim ca,nu ne-am mai povestit demult!imi lipseste o plimbare prin parc,niste glume de-ale mele cu sau fara rost,niste taceri,putina seriozitate din cand in cand din partea ta:>P,si un D.O.D!sper sa gasesc o chirie pana vii,domnule sa nu te cazezi la un HOTEL de 3 stele,ca mai incolo stii tu ce urmeaza!sa auzim numai de BINE si scrie poezie in continuare,sa am ce citi eu si cine cunoaste!esti poet,asa te-ai nascut,asa sa fii mereu!sal


Lasă un răspuns

