Când eram mic…

Când eram mic îmi plăcea să simt cearceaful rece vara,
Stăteam şi mă jucam afară cu copiii până seara,
Când veneam de-afară, îmi plăcea să fim mai mulţi la masă,
După ce mâncam dormeam liniştit ştiind că sunt acasă.
Când eram mai mic îmi plăcea foarte mult ciorba,
Îmi place şi-acum, dar parcă nu mai e la fel,
Atunci îmi era mai poftă, dar nu despre asta-i vorba,
Era parcă altfel viaţa când eram mititel…
Ştiu, că îmi plăcea să stau singur şi să mă gândesc
La toate lucrurile mărunte pe care şi-acuma le-ntâlnesc,
Însă nu le mai înţeleg deloc, simt că totul e pierdut,
Tot ce îmi mai amintesc acum sunt doar frânturi din trecut…

Published in: on 08/07/2009 at 10:50 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/cand-eram-mic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

