Bucuria vieţii

„Cel mai serios lucru mi se pare a fi fericirea şi pentru ca ea să existe, în afară de strădania ta, mai ai nevoie de o forţa exterioară care să te motiveze. ”         

                        
Durerea îndură plăcerea şi-n mine
Se-nalţă şi creşte doar ura,
Perversu-n parşiv dă dorinţe divine
Când Iadu-mi aduce căldura.
Ziua în noapte se stinge, iar luna
La botez, la deces şi la nunţi
Veghează mereu şi-i pare tot una,
Căci vede doar oameni mărunţi.
Se sparge speranţa, căci timpu-i de fier,
Ironica soartă se-ncurcă,
Iar glumele-i proaste se pierd în mister,
Şi lumea râde şi-o spurcă.
…………………………………………………….
Eu sunt umbra unui felinar murdar
Secţionând în lat pereţii,
Iar tu, din tristu-mi trai, anost, bizar,
Tu eşti bucuria vieţii.

Published in: on 08/07/2009 at 3:01 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://anonimunotoriu.wordpress.com/2009/07/08/bucuria-vietii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

